Azsonra Birazdan Şimdi Biz Türkiye'yiz. MarmaraYenikapı Ahsarla #etiket

23 Aralık 2010 Perşembe

Kapitalism Bizim Geliştirilmiş Formül Kapitalism Our Improved Formula 2010 DVDRip AVi 01 16 22 710 MB XviD

Kapitalism Bizim Geliştirilmiş Formül Kapitalism Our Improved Formula  2010
DVDRip AVi 01 16 22  710 MB  XviD
Dil: Romence, İngilizce | Altyazı: Fransızca, Almanca İngilizce
Belgesel

gazeteciler düşünürler: - Kapitalism Bizim Geliştirilmiş Formül, Alexandru Süleyman'ın son belgesel, bu nedenle kolayca dahil bütün taraflar tarafından yanlış anlaşılmış olabilir diye başlık (kapitalizm, "k" olmadan bu sefer) için kullandığı çok konsept ile dikkatli bir Kapitalism kapitalizmin partizanları da (hatta belki de tek taraflı) "sert", sonunda solcular, çok tarafsız olması ile ilgili olacak ve böylece onu bulacaksınız, çok "yumuşak" dir. Hiç şüphesiz, Romanya bazı ciddi beklentileri yükseltmek gerekir son 20 yılda ekonomik açıdan nasıl evrildiğini anlamaya çalışır ilk projelerinden biri.

çok değil ve benzer Apparatchiks ve İşadamları, önce birkaç yıl Stan Neumann tarafından yapılan gördük yana Kapitalism beri - Bizim Geliştirilmiş Formül ve uygun bir açıklaması vardı istekli bir medya tarafından bekleniyordu, bir bakıma, Süleyman'ın belgesel ilk filmi olduğunu böyle büyük bir çapta post-Komünist Romanya'da kapitalizmin sorunu adresi. Romen yönetmen aynı derecede cesur olduğunu şaşmamak (çok böyle bir konu seçin) ve tedbirli (sırayla onu ve konu / konuların arasında bir mesafe kurmak için). tersine, Kapitalism çoğunlukla acı bir hayal kırıklığına sesi var; Ama bu film olaylarla ilgili görüşlerini ile gelmiyor anlamına gelmez. belirli bir şekilde, 1989 Romanya ayaklanma, yararsız olduğunu Çavuşesku şeyler filmin sonuna doğru, Romanya günümüzde gidiyoruz nasıl gibi görünüyor bir fictionally dirilen diktatör beri; bir özellik filmin belgesel eşittir kötü olan karakter son karede memnun gülüyor. Kapitalism - Bizim Geliştirilmiş Formül ise, her şeyden önce, Romen toplumunun bir hiciv, ironi ve alay görüşmeler kısmı hariç, her yerde rastlanmaktadır. o Dan Voiculescu, Dinu Patriciu, George Copos sau Ioan Niculae gibi tartışmalı rakamlar görüşme ederken Nadiren Alexandru Süleyman şey uygunsuz sormak yok. çoğu zaman için, sadece suçlayıcı anlar bu animasyon video klipleriniz, sadece onlara, Süleyman kamu malları, özellikle de kimseyi suçlayarak olmadan, özel gelir dönüşüyor olduğunu gösterir (nasıl olsa, orada, Dinu Patriciu içeren klibi). görüşme sırasında, kendisi ve eşit düşmanca değil görünmez's. Süleyman eloquently nasıl kendi belgesel, onu tutan ve o silinmiş sahneler neden bu varlık sebebi bir karakter olmak istemiyor röportajda açıkladığı gibi Tabii ki, resmi dahil olmak değil, belli bir anlam var filme çekmek için planlanan bazı toplantılar için boşuna bekliyor. Sorun animasyon dizileri de, Solomon-bu suçlamalara ele alınacak ya da izleyiciler için beklentilerini oluştururken, son yıllarda gazetelerde çıkan suçlamalar bazı özetleyen bu? Ne yazık ki, yönetmen bu soruları sormuyor. işadamları kendileri hakkında konuşurken O gariplik anlara özetlemek yerine tercih ediyor. Açıkça, Romanya kapitalizm (eğer varsa) gerçek yüzü hakkında değil Süleyman'ın film, ancak Romen kapitalistlerin hakkında tuhaf yaşıyor.

Filmin önemli bir tez olduğunu Romanya'da komünizmin çöküşünden sonra ilk on yıl içinde kendi servet yapmış olanların önemli sayıda önceden Çavuşesku'nun çalıştırılmasına komünist kuruluş kendilerini bir parçası olmasıdır. Bu "bizim" olması, Doğu ve Orta komünizm sonrası Avrupa ile ilgili önemli hipotez biri bu yana bir "nomenklatura'ya kapitalizmi" hemen hemen her yerde sonra gelmiştir ki, sadece retorik kapitalizmin "geliştirilmiş formülü" (Romanya yani) Rusya ve hatta Çin Polonya komünizmin sonu. O Kapitalism Romanya durumda sadece odaklanarak, benzer durumlarda herhangi bir paralellik çizmek olmadığını üzücü. Yerine sadece tek bir istatistik, Avrupa'daki en düşük GSYİH'ya sahip bir Türkiye, ancak milyonerler en çok gösteren, geniş bir analizi sağ veya numaralarını almak uğruna değil, daha çok son 20 yılda resmeden etkili olurdu Bu olaylar, (onlar değil çünkü) bir şekilde "normal" olduğunu, ancak gerçeklerin bir olasılıkla kaderci yorumu önlemek için yanlış izlenim ("oh, bize ne oldu şeyler ...") oluşturmak için. Alexandru Süleyman mevcut ilginç bir bulmaca, tarihsel süreçlerin daha hassas bir tasviri yaratmak Romen girişimcilerin yaşam alınan "gerçek an", iyi bir anlaşma düzenlemek başarıyor beri mükemmel bir şekilde onun yaklaşımı dengeli olurdu. Yine de, Solomon onun "karakter" diye kaydetti olduğunu unutmak ve konuşma içine serbestçe meşgul olması nedeniyle, son Romence belgeselde en komik gerçeküstü sahnelerin bazılarını yakalamak için her nasılsa yönetir; bu sahneleri eklediyseniz, Romanya'nın muhteşem bir panorama var zengin adamlarından. Eğer polemik belgesel beklediğiniz olabilirdi, Kapitalism tür kalkmamak ihtimali bile - Bizim Geliştirilmiş Formül insan kişiliğinin başarılı bir anlatımıdır. O, ne de Alexandru Süleyman siyasetin bir teorisyen olmak istemediği açıktır o bazı gizli siyasi gündemi olabilirdi; onun için, kendi içinde kapitalizme isn'ta kötü bir şey; o kesinlikle kanıtlamak istediğini ne kadar muhteşem ve kitsch olabilir Aynı zamanda, son Romen girişimcilerin çeşitli figürler içeren bir resimde, olmak; sahne için sahne eklemek ve neredeyse görgülü bir komedi var; dolandırıcılık ve alay şüphelenilen bu "kapitalism", onun sanat ve Süleyman'ın hedef Exces çeşitli anları yakalamak ve onları birleştirerek onun imprecisions unutturuyor.


Kapitalism Our Improved Formula (2010) Documentary
                                                      tembellik hakkı   P. Lafarge
Kapitalism – Our Improved Formula, Alexandru Solomon’s latest documentary, is so cautious with the very concept he uses for the title (capitalism, this time without the "k"), that it could be easily misunderstood by all sides involved: the journalists will think Kapitalism is too "soft", the partisans of capitalism will find it too "harsh" (maybe even one-sided), eventually the leftists will be concerned with it being too neutral, and so on. No doubt, one of the first projects that tries to understand how Romania evolved economically in the last 20 years should raise some serious expectations.

Since not many have seen the similar Apparatchiks and Businessmen, made by Stan Neumann a couple of years ago and since Kapitalism – Our Improved Formula had a proper release and was expected by an eager media, in a way, Solomon’s documentary is the first film to address the problem of capitalism in post-Communist Romania on such a huge scale. No wonder that the Romanian director was equally brave (too choose such a subject) and circumspect (in order to establish a distance between him and the subject/ subjects). But that doesn’t mean that the film doesn’t come with his views concerning the facts; on the contrary, Kapitalism has mostly a bitter, disappointed tone. In a certain way, the Romanian uprising of 1989 was useless, since a fictionally resurrected dictator Ceauşescu seems to like how the things are going nowadays in Romania, towards the end of the film; it’s the documentary equivalent of a feature film in which the evil character laughs pleased in the last frame. Kapitalism – Our Improved Formula is, first of all, a satire of the Romanian society; irony and sarcasm are to be found everywhere, except for the part of the interviews. Rarely does Alexandru Solomon ask something inconvenient while he’s interviewing controversial figures as Dan Voiculescu, Dinu Patriciu, George Copos sau Ioan Niculae. For most of the time, the only incriminatory moments are those animated video clips; only in them, Solomon shows how public goods are being transformed into private income, without accusing anyone in particular (there is, anyhow, a clip involving Dinu Patriciu). While interviewing, he’s invisible and equally not hostile. Of course, there is a certain meaning in not being involved in the picture, as Solomon eloquently explains in an interview how he doesn’t want to be a character in his own documentary, this being the reason why he deleted scenes that were involving him, waiting in vain for certain meetings scheduled for filming. The problem is that in the animated sequences, Solomon summarizes some of the accusations that appeared in the newspapers in the last few years, creating expectations for the viewers– will those accusations be discussed or not? Unfortunately, the director doesn’t ask those questions. He prefers instead to sum up particular moments of strangeness, as the businessmen talk about themselves. Clearly, Solomon’s film in not about the true face of the Romanian capitalism (if there is one), but about the peculiar lives of the Romanian capitalists.

An important thesis of the film is that a significant number of those that made their fortune in the first decade after the fall of communism in Romania were a part of the communist establishment themselves prior to Ceauşescu’s execution. The fact that this is “our” (i.e. Romania’s) “improved formula” of the capitalism is merely rhetoric, since one of the major hypothesis concerning the Eastern and Central post-communist Europe is that a “nomenklatura capitalism” has developed almost everywhere after the end of communism, from Poland to Russia and even China. It’s a pity that Kapitalism doesn’t draw any parallels to similar cases, focusing only on the Romanian case. Instead of just a single statistics, showing a Romania that has the lowest GDP in Europe, but the highest number of millionaires, a wider analysis would have been more effective in depicting the last 20 years, not for the sake of getting the numbers right or for creating the false impression that these events are somehow “normal” (since they aren’t), but for avoiding a possibly fatalistic interpretation of the facts (“oh, the things that happened to us…”). Since Alexandru Solomon manages to edit a good deal of “real moments” taken from the life of Romanian entrepreneurs, creating an intriguing puzzle of the present, a more precise depiction of the historical processes would have balanced perfectly his approach. Nevertheless, Solomon manages somehow to capture some of the most comically surreal scenes in recent Romanian documentary, due to the fact that his “characters” forget that they are recorded and engage freely into conversation; these scenes added, you have a spectacular panorama of Romania’s richest men. Even if you might not get the kind of polemical documentary you could have expected, Kapitalism – Our Improved Formula is an accomplished depiction of the human personality. It’s clear that Alexandru Solomon doesn’t want to be a theoretician of the politics, nor would he have some hidden political agenda; for him, capitalism isn’t a bad thing in itself; what he surely wants to prove is how spectacular and kitsch can be, in the same time, a picture that includes the various figures of recent Romanian entrepreneurs; add scene to scene and you almost have a comedy of manners; this “kapitalism”, suspected of fraud and ridicule, is Solomon’s target, and his art of capturing the various moments of exces and combining them makes you forget his imprecisions.


Kapitalism.Our.Improved.Formula.2010.DOCU.DVDRip.XviD-LAP
@HotFile.com:
Part 01 | Part 02

@FileServe.com:
Part 01 | Part 02

@FileSonic.com:
Part 01 | Part 02
Azsonra Birazdan Şimdi Biz Türkiye'yiz.