Academic Skills Problems, Fourth Edition: Direct Assessment and Intervention
This popular practitioner guide and text presents an effective, problem-solving-based approach to evaluating and remediating academic skills problems. Leading authority Edward S. Shapiro provides practical strategies for working with students across all grade levels (K–12) who are struggling with reading, spelling, written language, or math. Step-by-step guidelines are detailed for assessing students' learning and their instructional environment, using the data to design instructional modifications, and monitoring student progress. The research base for the approach is accessibly summarized. The companion workbook, available separately, contains practice exercises and reproducible forms.
New to This Edition
*Incorporates the latest advances in evidence-based assessment and instruction.
*Shows how the author's approach fits perfectly into a response to intervention (RTI) model.
*Chapter and extended case example focusing on RTI.
*30 of the figures, tables, and forms are new or revised.
Akademik Beceriler Sorunlar, Dördüncü Baskı Doğrudan Değerlendirme ve Müdahale
Bu popüler uygulayıcısı kılavuz ve metin değerlendirilmesi ve akademik becerileri sorunları iyileştirilmesiyle etkin, problem çözme merkezli yaklaşım sunuyor. yetki Edward S. Shapiro okuma, imla ile mücadele tüm sınıf seviyelerinde genelinde öğrenci (K-12), yazı dili, ya da matematik çalışmak için pratik stratejiler sunar Leading. Adım adım yönergeler, öğretim değişiklikler tasarım verilerini kullanarak, öğrencilerin öğrenme ve öğretim ortamının değerlendirilmesi ve izlenmesi öğrenci ilerleme için detaylandırılmıştır. yaklaşımı için araştırma üssü accessibly özetlenmiştir. Arkadaşı kitabı, ayrı, uygulama egzersizleri ve tekrarlanabilir formları içerir.
Bu yeni Edition
* Kanıta dayalı değerlendirme ve öğretim yılında son gelişmeler birleştirir.
* Yazarın yaklaşımı müdahale (RTI) modeli bir tepki içine mükemmel bir uyum nasıl gösterir.
* Bölüm ve genişletilmiş durumda örneğin RTI üzerinde duruluyor.
* Şekil, tablo 30 ve formlar yeni veya revize edilmektedir.
Bu yeni Edition
* Kanıta dayalı değerlendirme ve öğretim yılında son gelişmeler birleştirir.
* Yazarın yaklaşımı müdahale (RTI) modeli bir tepki içine mükemmel bir uyum nasıl gösterir.
* Bölüm ve genişletilmiş durumda örneğin RTI üzerinde duruluyor.
* Şekil, tablo 30 ve formlar yeni veya revize edilmektedir.
Download